 |
www.western.fora.pl Nieoficjalne forum graczy The West
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olasold
Demonic Gunfighter
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nemedia Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)
|
Wysłany: Wto 19:20, 08 Wrz 2009 Temat postu: Aktualizacja 1.22 |
|
|
Raczyna się aktualka 1.22 :
"Data aktualizacji nie jest jeszcze znana, podobnie jak komplet zmian jakie ona przyniesie. Informujemy jednak, iż w aktualizacji tej zostaną zmienione wartości odporności i refleksu. Obecnie odporność i refleks mogą obniżyć obrażenia praktycznie do zera (o 100%). Niektórzy gracze specjalizujący się w tych dwóch umiejętnościach stali się de facto nietykalni. Aktualizacja zmniejszy oddziaływanie wyżej wymienionych umiejętności do 50%
O dalszych zmianach, oraz dacie wprowadzenia aktualizacji, będziemy informować w tym wątku."
Czyli refleksiarze muszą się dobrze przygotować (w tym ja:D)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Wasai
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 9:27, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ja nie jestem refleksiarzem, więc juz nie mogę się doczekać Ale wpier.. będą mieli gracze z R/O. Niach niach niach;D
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Apophis
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: _SP_GHOST TOWN Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)
|
Wysłany: Śro 14:21, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wasai, wszystko fajnie, ale:
na s1 miałem staty z pewnością nie R/O, w związku z czym dostawałem łupnia od nich, samemu uderzając aż za 3 punkty.
Przeskilowałem i popsułem postać.
na s4 założyłem postać z zamiarem nieobrywania od R/O, w związku z czym sporo w te skille zainwestowałem.
A teraz jest zmiana reguł, pod tytułem: "dyliżans jedzie, zmieniamy konie w trakcie jazdy".
Lekko mnie to wkurza. Zwłaszcza, że za chwilę inni będą płakać, że fatalnie im idzie, i InnoGames kolejny raz zmieni zasady.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wasai
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 16:21, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
No ja rozumiem, że graczom idącym w R/O się to nie podoba. Długo budowali swoje postacie, a teraz muszą je trcohe pozmieniać. No, ale wprowadza reskill i to jest dla mnie dopiero porażka... Ale to rozmowa nie w tym temacie.
Ja na to patrze z innej strony. Odkąd gracze odkryli zależność między refleksem, a odpornością to zawsze miałem problem z nimi. Na prawdę trudno znaleźć dobrą taktyke na takich graczy. Albo duże strzelanie, albo duży unik (chociaż ta taktyka jest bardzo ryzykowna) Poza tym skupienie się tylko na "refleksiarzach", to nie jest sposób na gre.
Jak dla mnie powinni jak ja to nazywam usunąć tego buga. Czyli refleks nie wpływa na odporność i na odwrót.
Poza tym taktyka u żołnierza przestaje zdawać egzamin. W tym też coś musiało IG namieszać. Słyszałem tez, że możliwe, że IG obetnie troche ten bonus dla żołnierza.
Trzeba było grac na s1. Każdy chyba miał zepsutą postać i cały czas coś zmieniał. Ja do tej pory zmieniam cały czas coś. Wszystko po trochu.
Gra się rozwija i jedne ustawienia nigdy nie będą dobre na całą gre.
Ale tak obiektywnie patrząć to rzeczywiście gracze idący w R/O mają troche przewage. Na s1 pierwsze dwójka w pojedynkach to właśnie tacy gracze. 10 na 15 osób w top15 to gracze idący w R/O. Na innych światach domyślam się, że jest podobnie. To mówi samo za siebie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Apophis
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: _SP_GHOST TOWN Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)
|
Wysłany: Śro 16:52, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wasai, nie mogę się zgodzić, że top graczy to R/O. taka sama dyskusja była na angielskim forum - praktyka pokazała, że top to rewolwerowcy, a nie broń biała i refleks.
A ciągłe zmiany skillów... na s1 coś o tym wiem, teraz wyszedłem z miasta, zbieram kasę i jeżeli wrócę tam do gry, poustawiam sobie inaczej. Ale do tego potrzeba ponad 100000 golda. Żołnierz nastawiony na pojedynki zbierający kasę.... mam mówić dalej?
gram też poszukiwaczem na s7 tu i na angielskim serwerze. Uzbierać 50 000 na reskill to kwestia kilku tygodni. Żołnierzem, to kwestia raczej miesięcy.
Cóż, zero zaufania do InnoGames, od początku nic nie działało tak, jak było opisane. Taktyka faktycznie coś szwankuje nie od dziś, tak samo zaskoczenie.
Na s1 miałem postać z dużą ilością zaskoczenia, taktyki i uniku, i co z tego?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wasai
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 17:21, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tylko mówię to co widzę. Nie mówię o broni białej czy strzeleckiej tylko o R/O. Oczywiście łątwiej rozłożyć umiejętności waląc sekierą niż strzelająć, ale to inna bajka. Przecież można mieć broń strzelecką i iść w R/O. Z tego co zaobserwowałem to na TW.PL własnie dominują gracze z R/O. Popatrz sobie na top15 pojedynków na poszczególnych światach i zobacz kto dominuje.
Jeżeli chodzi o betę to tam zdania są tak podzielone, że trudno dojść do jakiegoś porozumienia:PP
Co do pieniędzy i żołnierza. Żołnierz niestety idący w pojedynki ma ciężko przeprawę jeżeli chodzi o kase. To jest fakt. Sam długo miałem szary płaszcz gdy już wszyscy wymienili go na szlachecki. Problem z kasą znika natomiast u żołnierza pojedynkowicza gdzieś na 70 levelu dopiero. Wtedy też mi odblokował się żołdak i miałem już dzięki setowi szarlatana srebro. Wtedy też na prawdę zaczyna się zarabiać. Do tego dochodzi służba w armii (którą już można robić od paru leveli), a z czasem napad na powóz pocztowy. Ja teraz już nie mam problemu z kasą. Mam ekwipunek za 155 tysiecy.Kupienie najdroższych rzeczy to jest gdzieś raptem tydzien zbierania.
Jeżeli masz cechy rozdane w charyzmie i zręczności to aż tak dużo kasy nie potrzebujesz na zmiany. Duże zaskoczenie to też jest atut. O ile oczywiście chcesz atakować. Do tego jeszcze dodajesz strzelanie. Z unikiem i celowanie nie przesadzaj bo są to przesadzone umiejętności. Dopiero na prawdę duża ilość uniku może przyniesć pozytywne skutki. Tylko, że wtedy nie masz dobrych prac:PP
Do zaskoczenia raczej nic nie mam bo zdaje egazamin i w ataku rzeczywiście trafiam bardzo często jak nie zawsze. Mi bardziej chodzi o ten rzekomy bonus dla żołnierza. Mam wrażenie, że on bardziej działa na zasadzie losowania. Można wylosować 50% podczas walki, ale można i 10%. Po prostu kiedyś było lepiej z tą taktyką, a teraz czy ma się premium czy nie to i tak nie ma znaczenia.
Do tego kwestia uniku i celowania. Same te umiejetności są nieprzydatne. Trzeba je połączyc z innymi, a jeżeli U/C ma działać to trzeba mieć go bardzo, ale to bardzo dużo. Średnia ilość nic nie daje. Można zbić 10 albo dodać 10 i się nic nie zauważy. Za to jak dodasz 10 zaskoczenia zcy 10 strzelanai to zobaczysz kolosalną różnice.
Niestety ta gra jest źle wywarzona
Ostatnio zmieniony przez Wasai dnia Śro 17:49, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
olasold
Demonic Gunfighter
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nemedia Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)
|
Wysłany: Śro 18:20, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam komentarz do reskilla
Otóż nie będzie go na innych serwerach niż beta gry (napisał zet)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|