Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Apophis
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: _SP_GHOST TOWN Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)
|
Wysłany: Nie 19:44, 10 Maj 2009 Temat postu: Ciekawa definicja rozwoju klas |
|
|
ten link prowadzi do forum angielskiego, z ciekawą dyskusją na temat rozwoju klas postaci. Są tabelki w co pakować punkty i co można na którym poziomie wtedy robić.
Zainteresowało mnie podejście do pojedynkowiczów, ale nie będę zdradzać - kto ciekaw rozłożenia punktów, niech się tam przeklika.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Geens
Flying Monty
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)
|
Wysłany: Nie 19:53, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Fajna sprawa, chociaż trochę mały zakres klas postaci
Apophis, mógłbym wiedzieć na kiedy planujesz kolejną część swojego opowiadanka ;>
|
|
Powrót do góry |
|
|
Apophis
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: _SP_GHOST TOWN Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)
|
Wysłany: Nie 20:47, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Geens, powinno się zdarzyć w tym tygodniu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel.k1
Modernizator
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Red Light Discrit Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)
|
Wysłany: Nie 21:00, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no Apophis niezły temat odkopałeś zastanawiam się nad przetłumaczeniem tego i wklejeniem tutaj, oczywiście nie może sie to roznieść na Forum Głównym TW bo wszyscy będą na tym jechać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arell
Spammer Greenhorn
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta - (Woman-itou)
|
Wysłany: Nie 22:05, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja już sobie przetłumaczyłam co grubsza translatorem i coś tam rozumiem.
Z tym poszukiwaczem mnie zaciekawiło, tyle różnych opcji do wyboru aż trudno się zdecydować.
Tylko jest problem. Jak ładujemy w jedną cechę to potem mamy ogromne zaległości w robieniu zadań, dopiero później, przy wysoki poziomie nadrabia się te proste zadania zaległe ;/ Ale można by spróbować tak grać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel.k1
Modernizator
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Red Light Discrit Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)
|
Wysłany: Nie 22:22, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no własnie po przeanalizowaniu ten poradnik jest do kitu, bo np żołnierz ma łądować tylko w strzelanie i w zręczność? w nic więcej? to co to za zołnierz...
Ostatnio zmieniony przez Pawel.k1 dnia Nie 22:22, 10 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wasai
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 23:08, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Według mnie żołnierzem najelepiej jest wybrać broń palną, a cechy ładować w zręczność i charyzme z przewagą na zręczność. Ładowanie tylko w strzelanie to czysta głupota. Jest to dobra strategia rozwoju dla kogoś kto idzie w prace, a nie w walke.
Ogólnie to zręczność i charyzma.. Pkt umiejętności to unik, celowanie, strzelanie, zaskoczenie, taktyka.
PS: Jak będe stosować sie do tego poradnika to nie mają szans z graczami thewest.pl
Ostatnio zmieniony przez Wasai dnia Nie 23:11, 10 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Apophis
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: _SP_GHOST TOWN Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)
|
Wysłany: Pon 8:43, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, j.w. Wasai.
Ja eksperymentuję z kilkoma klasami postaci na kilku światach, żołnierza mam na s1 i s4 - na s1 broń palna (wylazłem z miasta, zbieram kasę i przeskilowywuję), na s4 broń biała i punkty rozdaję wyłącznie w skille potrzebne do walki, czyli: Siła + celowanie, zaskoczenie i refleks (+ trochę uniku, chociaż wydaje mi się że przy wysokim refleksie unik to marnowanie punktów).
Gdyby były walki światów, spokojnie nasz s1 ich wykosi. Zwłaszcza, że oni tam bezkrytycznie do porad podeszli chyba.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Ringo
Banitou
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)
|
Wysłany: Pon 9:19, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Na wstepie oczywiscie panowie ze poradnik jest idiotyczny. Co wiecej oczywiscie ze gwarantuje porazke w pojedynkach. jasne ze stosujac sie do niego zadania mozna zapomniec ze istnieja. To proste ze gdyby s1.net mialo walczyc z s1.pl to bysmy ich rozniesli na strzepy. Chyba nie bardzo sie orientujecie w sytuacji na s1.net... Tam sa tak ciency pojedynkowicze i jest ich tak malo (tych ktorzy w ogole sie zaliczyc moga do miana pojedynkowiczow) ze bez przesadyzmu uwazam ze top15 czy moze top20 z s1.pl bedac w jednym miescie przejechaloby sie po calej mapie s1.net niczym szarancza po polach...
Wracajac do poradnikow.... Tak napisane tabelki to zadna porada a jedynie usystematyzowanie prostych danych.. Jeden skill do oporu to max 30-35 lvl postaci. Inwestowanie w taki styl po 30-35 poziomie to idiotyzm. Poza tym te "poradniki" nie uwzgledniaja przedmiotow ani skilli z zadan itp itd.
Kilka tabelek wykonanych plus pare zdan smiesznych dywagacji. Jesli to jest poradnik to ja ze tak powiem jestem myszka miki hehehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wasai
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 9:56, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Trzeba było zaczać grac na s1.net xD;D Na PL na prawdę trudno się przebić bo tu jeden od drugiego ma więcej skilli w walke danych:D
Jeżeli chodzi o poradnik to gracze u nas też się do tego stosują. Z żołnierzy to myśle, że taki Włodek tak robi z Bractwa handlowego. Tylko, że to nie wojownik jest, a pracuś
|
|
Powrót do góry |
|
|
Geens
Flying Monty
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)
|
Wysłany: Pon 14:53, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wy nie pojmujecie oco w tym chodzi ;/
TO nie jest żaden poradnik, czy coś w tym stylu, jest to tylko przegląd, np. że z ciekawości bawie sie w 100% handel i charyzme, to na tym i na tym lvl, moge robić taką i taką prace. Czyli chce sobie zrobić eksperymentalną postać, i zobaczyć na jakiej będe bogatszy, czy bardziej doświadczony sprawdzając współczynnik zarobkowy jakim dana praca może się poszczycić.
Odrazu marudzicie, że to do dupy, a po pierwsze żaden z tego poradnik, tylko jak mówie przegląd możliwych rozwojów, np. Traper, czyli ten co zakłada pułapki, jakie z tego korzyści mu wynikną, itd
Jeżeli wzieliście sobie ten poradnik do serca, że tak trzeba rozwijać umiejętności, jako żołnierz, czy poszukiwacz, czy też budowniczy, to ja się tylko mogę uśmiechnąć, gnoicie że tam słabi pojedynkowicze, a wątpie szczerze, że ktoś walczył tam z pierwszą 20 pojedynkowiczów na 1 świecie, ba, nawet nie pomyślicie ile komuś czasu chciało się przeznaczyć czasu, sprawdzając na danym lvl ile pkt. umiejętności można uzyskać, i jaki jest poziom trudności.
Ja chętnie zachowam sobie tą strone, w przyszłości robiąc eksperymenty, jak na 6 świecie z handlowcem, czy jak sprubuje trepa na jakimś, itd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xanadoss
Sitting Bool
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski Płeć: Mężczyzna - (Man-itou)
|
Wysłany: Nie 11:33, 19 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Żołnierz tylko w zręczność ;D
To ciekawe jakby miał 0 uniku czy by zawsze wygrywał ;d
|
|
Powrót do góry |
|
|
|